Aktualności

| Aktualności

KOSTAL – Inteligentna gwarancja!

INTELIGENTNA GWARANCJA – KOSTAL

Zakupiłeś falownik KOSTAL? Dowiedz się, co możesz zyskać!

Dla każdego posiadacza instalacji fotowoltaicznej ważne jest, aby działała ona bezawaryjnie. Jak w przypadku każdego urządzenia, czasem może nastąpić nieoczekiwana awaria, czego konsekwencją jest przerwa w pracy. Wymiana lub naprawa gwarancyjna falownika, może potrwać od kilkunastu dni do kilku tygodni, co wpływa na przestój w jej funkcjonowaniu. Oprócz tego dochodzą koszty naprawy, gdy urządzenie jest już po gwarancji.
Standardowa gwarancja na wszystkie falowniki KOSTAL to 2 lata, ale dajemy Ci możliwość aby wydłużyć ten okres i to całkowicie BEZPŁATNIE na okres 5 lat!

Skorzystaj z okazji i aktywuj bezpłatnie wydłużoną gwarancję dla falowników firmy KOSTAL.

Jak krok po kroku zrealizować taką możliwość? Nie przegap OKAZJI i sprawdź!

Po zarejestrowaniu falownika KOSTAL zostanie aktywowana 5-letnia gwarancja. Aby skorzystać z takiej możliwości należy w ciągu pierwszych 6 miesięcy od daty zakupu, założyć konto użytkownika w sklepie na www.shop.kostal-solar-electric.com i zarejestrować swój falownik.

Poniżej przedstawiamy 5 kroków do otrzymania gwarancji KOSTAL Smart – to bardzo proste:

Krok 1:
Zaloguj się na swoje konto użytkownika
Krok 2:
Wybierz KOSTAL Smart Warranty
Krok 3:
Wprowadź datę uruchomienia falownika, numer seryjny, dane systemowe i lokalizację systemu
Krok 4:
Potwierdź dane rejestracyjne
Krok 5:
Certyfikat gwarancyjny zostanie wysłany do Ciebie natychmiast pocztą e-mail

 

Gwarancja

Twój statut nie ma wpływu na gwarancję na produkt. Usługi gwarancyjne obejmują szybką wymianę, co przekłada się bezpośrednio na niezwłoczne odzyskanie pełnego działania Twojej instalacji fotowoltaicznej. Zorganizujemy odbiór wadliwego urządzenia, a także pokryjemy poniesione koszty przesyłki.

SPRAWDŹ

Wymiana produktu jest przejrzysta i przyjazna dla naszych klientów.

  1. Specjalistyczna firma musi skontaktować się z naszą infolinią obsługi klienta (telefonicznie lub pocztą elektroniczną), zgłosić problem i zażądać wymiany falownika.
  2. Następnie KOSTAL wysyła pod wskazany adres urządzenie zastępcze. Wraz z wysyłką urządzenia zastępczego okres gwarancji oryginalnego falownika przechodzi na urządzenie zastępcze.
  3. Instalator dokonuje wymiany
  4. Kurier wraca po 10 dniach, aby odebrać uszkodzony falownik i odesłać go do fabryki w celu dalszej analizy. Bez kosztów wysyłki, bez dodatkowych opłat, wystarczy, że są spełnione warunki gwarancji.